Tanker fra en tenkende tenker

lørdag, september 17, 2005

Start Norge

Idag har jeg hatt gleden av å besøke en studentorganisasjon som jeg mener alle studenter bør ta en nærmere titt på og vurdere å melde seg inn hos. De jobber for økt nyskapning.

Start Norge arrangerte Venture Cup i går og resten av helgen har de generalforsamling og workshops for å øke medlemmenes kompetanse innen entreprenørskaps emner.

Jeg var der for å promotere Pangstart, samt rekruttere studenter til å delta på dette prosjektet. Egentlig skulle jeg bare være der i 10 minutter og presentere, men det var såpass interessant at jeg ble sittende litt lengre for å få med meg noen av innleggene som ble holdt.

Studenter som er interessert i å utvide sitt kontaktnett, få litt erfaring fra entreprenørskapsmiljøet og lære litt før de bør gi seg ut på egenhånd bør definitivt sjekke ut Start Norge.

Ingen kommentarer: