Tanker fra en tenkende tenker

lørdag, september 10, 2005

Reklamemannen

HP, Microsoft og NetCom burde sponset meg. Nå har jeg reist litt rundt i det siste med min HP tablet PC med UMTS kort og jeg kan ikke se annet enn at jeg har gitt disse selskapene god reklame for noen av produktene deres.

Når jeg går i møter, står på stand eller sitter på toget så har jeg sittet og lest nyheter eller jobbet på maskinen min. Ikke så rent få har tittet nysgjerrig bort, og mange av dem har også spurt meg om hva det er jeg har for slags maskin. Som den entusiastiske nerd'n jeg er, så har jeg selvsagt demonstrert hvordan min HP Compaq 1100 tablet PC med Microsoft Windows XP tablet edition fungerer som en mobil arbeidsplattform når jeg er på nett via NetCom's UMTS nett til fast månedspris på 399kr. (Finn 3 reklamer i forrige setning). Samtlige får da lyst på en slik løsning selv også.

Så hvis du representerer et selskap som har noen kule tekniske dingsebumser så er det bare å sende de til meg. Jeg forventer å få like godt betalt for dette som for Google Ad-Sense annonsene mine (ca 3$ hittil).

Dersom pågangen blir for stor, blir jeg nødt til å begrense og prioritere. Følgende produkter vil få prioritet:
1. Digitalt trommesett (Vet ikke hva jeg skal med det, men det så ganske kult ut)
2. TV til bilen (Skal snart bytte til en liten bil hvor ungene må sitte trangt)
3. GPS til min Qtek 9090 Pocket PC
4. Bluetooth handsfree
5. Projektor

Egentlig en ganske kjedelig liste når jeg tenker meg om. Jeg har vel egentlig det jeg trenger.

Har jeg nå sunket helt ned på fagblad-nivå? Kjøp en annonse og få en redaksjonell artikkel på kjøpet?

Ingen kommentarer: