Tanker fra en tenkende tenker

onsdag, mai 04, 2005

Podcast nr. 2

Oppmuntret av å ha ihvertfall 1 lytter på min første Podcast, bestemte jeg meg for å fortsette. I min andre podcast forteller jeg litt om Grunderskolen, et studie hvor studenter sendes utenlands for å lære hva som skal til for å lykkes internasjonalt med et eget oppstartsselskap.

Denne andre Podcasten ble ufrivillig litt kortere enn jeg hadde tenkt. Jeg gjorde opptaket på min iRiver, mens jeg satt og ventet på at eldstemann skulle bli ferdig på svømmetreningen. Han var tidlig ferdig og det ble derfor en litt brå avslutning.

Min egen opfattning er at denne sendingen ble litt tørr og kjedelig, men det er ikke så lett å få det til sånn på sparket. Hvis noen har noen tips, så legg gjerne igjen en kommentar.

Ingen kommentarer: