Tanker fra en tenkende tenker

mandag, mai 09, 2005

Oslo & Akershus skal hjelpe grundere

I dag har jeg fått i oppdrag å være prosjektleder for et nytt grunder initiativ i Oslo regionen. Vi skal hjelpe en gruppe med grundere til å utvikle en forretningsplan og gjennomføre en markedsundersøkelse. Med på prosjektet er Oslo Kommune Næringsetaten, UiO, BI og HiAk. Innovasjon Norge støtter også opp med midler.

Klarsignalet kom i dag, så jeg har foreløpig ikke så mye informasjon å dele med dere. Nå blir det noen runder med de involverte, samt endel planleggingsarbeide. Så vil det komme endel informasjon etterhvert, og jeg vil helt klart skrive endel om dette prosjektet her på bloggen min.

I mitt forrige innlegg var jeg kritisk til hvor pengene satses, og det står jeg for. Dette prosjektet har et mye strammere budsjett, men vi skal allikevel få mye ut av disse midlene. Jeg brenner etter å komme i gang nå.

Ingen kommentarer: