Tanker fra en tenkende tenker

lørdag, mai 14, 2005

Første bok om Podcast

Todd "the Geek, from Geek News Central", har nå lansert den første boken om Podcast. Flere er på vei, og Todd fikk opp tempoet når en av dem ringte for å intervjue ham til sin bok.

I hans Podcast nummer 64 bruker han tiden på å annonsere denne boken og reklamere for den. Han forteller om prosessen med å skrive boken og har med noen telefonintervjuer med de som hjalp ham på veien. Litt kommersiellt kanskje, men jeg synes at det var interessant å få med seg.

Boken kan nå forhåndsbestilles hos Amazon og det har jeg allerede gjort. Forhåpentligvis er den bra, selv om jeg ikke synes hans Podcast show er av de beste. Det er allikvel godt nok til at jeg foreløpig har den på listen over de Podcastene som jeg lytter på.

Når jeg får boken, og får lest igjennom den så skal jeg skrive et lite innlegg her om den.

Ingen kommentarer: