Tanker fra en tenkende tenker

søndag, mai 01, 2005

848 treff i april

Jeg begynte ikke å måle treff før 5. april, så dette er ikke for hele måneden.

Tallet er sikkert ikke så veldig imponerende, men jeg er ganske fornøyd. Jeg begynte å skrive på bloggen 11. mai 2003, men jeg har hatt flere lange opphold i mellomtiden. Litt artig var det dog å se at det jeg skrev i mitt første innlegg den gangen, stemte godt overens med hva jeg velger å skrive om nå.

I mars i år kom jeg for alvor i gang igjen, og selv er jeg litt overasket over produktiviteten min. Kvaliteten på innleggene er nok litt varierende for å si det diplomatisk, men jeg håper at jeg raskt hever nivået mitt. Det er ihvertfall gøy å skrive denne bloggen.

Noen av dere har lagt igjen noen kommentarer og det setter jeg veldig pris på. Kanskje dere kan legge igjen noen kommentarer her om hva dere synes har vært interessant å lese, og hva som ikke har vært så spennende?

1 kommentar:

Anonym sa...

Syntes bloggen din er bra den :-)

Keep up the good work !