Tanker fra en tenkende tenker

søndag, mai 08, 2005

182km på 4 timer og 15 minutter

Søndagen ble brukt på å kjøre hjem fra Bamble etter en konfirmasjon. Med en snittfart nede i 42,8km/t tok det sin tid. En ganske kjedelig tid, med tre unger og en skrikende katt. Håpløse radiokanaler som vanlige og jeg hadde allerede hørt alle podcastene som lå på spilleren min.

Høres det ut som at jeg syter? Ok, la meg bare legge til at jeg sitter her med hodepine etter denne turen, så skal jeg stoppe klagesangen.

Dette ble en helg uten internett tilgang, og jeg har faktisk ikke brukt PCen på hele turen. På mange måter ganske godt, men jeg kunne nå ha tenkt meg å skrive noen innlegg til bloggen i løpet av helgen. Selvsagt kunne jeg ha tatt frem laptop'n og skrevet noen innlegg som jeg så publiserte når jeg kom hjem, men jeg synes liksom ikke at det blir det samme. For meg skal bloggene være litt sånn på sparket. Temaet kan jeg gjerne tenke igjennom på forhånd, men jeg ser ikke det som et krav. Jeg liker bedre å snekre det sammen i full fart, og så får det heller inneholde noen feil. Mitt håp er at over litt tid vil kvaliteten bedres uten at jeg bruker lengre tid.

Jeg har forøvrig laget et nytt podcast, men den legger jeg ut i morgen. Nå skal jeg sløve litt forran TV'n.

Ingen kommentarer: