Tanker fra en tenkende tenker

søndag, mai 08, 2005

Nytt norskt blogselskap er på vei

Phoggy heter en ny norsk blogtjeneste som ikke er helt klar ennå. Personene bak den er for tiden i Singapore på et tre måneders opphold ved Grunderskolen.

De ligger foreløpig et lite stykke bak det første norske selskapet, Blogsoft.no, men vi får nå se hvordan det går etterhvert. Jeg er begeistret for at flere norske selskaper satset på blogging, men jeg føler meg vel forpliktet til å heie på Phoggy i denne sammenhengen. De skrev jo førsteutkastet av forretningsplanen sin på forkurset der jeg var øvingslærer.

Selv har jeg foreløpig bare fått laget en test blog for å se at det nå virket. Det så ut til å fungere greit, og de får vel fart på ting nå som de straks er tilbake fra Singapore.

2 kommentarer:

Anonym sa...

BlogSoft heter ikke .no :)

Anders Brenna sa...

Beklager!

Jeg får skylde på at det var sent på kvelden....