Tanker fra en tenkende tenker

mandag, april 18, 2005

Dagens Næringsliv skriver om Grunderskolen (og litt om meg)

I Dagens Næringsliv i dag står en artikkel om Grunderskolen, og jeg blir nevnt med en liten notis på siden.

Det er alltid spennende å blir ringt opp av en journalist. Man svarer så godt man kan på endel spørsmål og så håper man på det beste og frykter det verste. Denne gangen kom jeg vel greit ut av det, selv om jeg ikke synes det var de beste sitaten som ble plukket.

Hvis noen har lyst til å lese det så står det på sidene 18-19, mandag 18.april. Synd at det ikke kommer online, for da hadde det vært så greit å linke til den. På en måte skjønner jeg det, fordi de er redde for inntektene fra annonsene i avisene, men det blir litt håpløst for oss bloggere. Kanskje hadde det vært en løsning om de la ut en egen side med titler og ingresser, samt info om sidetall og lignende? Da hadde vi ihvertfall hatt no å linke til.

Ingen kommentarer: