Tanker fra en tenkende tenker

onsdag, oktober 12, 2005

Enda en podcast fra Bloggforum

Jeg tok et lydopptak av alle sesjonene på Bloggforum, men har slitt litt med korrupte filer. Diskusjonen om markedsføring av bloggene med Tor Andre, Bjørn Stærk og andre fra salen er nå lagt ut.

Selv har jeg gått tom for lagringsplass på min webserver, men Pål Leveraas har vært snill nok til å hoste filen slik at den er tilgjengelig nå med en gang.

Det kan være litt vanskelig å høre noen av innspillene fra salen, men jeg håper dere allikevel finner det hele interessant.

Ellers så har jeg også gjort to opptak på ca. 1 time hver av en forelesning jeg har gjort om det å skrive en forretningssplan. Tanken min var å legge dem ut uredigert, men jeg kan ha uttalt noe som er konfidensiellt under foredraget. Derfor må jeg høre igjennom begge to og eventuellt klippe det vekk før jeg legger det tilgjengelig på internett. Hvis det blir for mye klipping tar jeg heller en nny runde gjennom forelesningen rett mot mikrofonen. Det blir ikke like gøy, men vi får nå se.

Ingen kommentarer: