Tanker fra en tenkende tenker

torsdag, september 08, 2005

Full feed

Fra og med nå vil jeg legge ut alle innlegg i RSS feed'n i sin fulle form.

Jeg har vært litt i tvil om dette fordi jeg liker godt å følge med på hvor mange som leser de forskjellige artiklene. Det får jeg ikke oversikt over når man kan lese hele innliegget i en RSS leser. På den andre siden så er det jo egentlig ikke viktig å vite hva det nøyaktige tallet er. Det holder å se at det er mange nok til at det er verdt å bruke tiden sin på det. Forøvrig ligger tallet på ca 40 unike lesere i snitt pr. dag.

De som ønsker å abonnere på min blogg kan bruke Atom feed'n:
http://abrenna.blogspot.com/atom.xml

2 kommentarer:

Tor Andre sa...

Full feed er absolutt et stort pluss. Så lenge du ikke tjener penger på reklame er antall lesere viktigere enn at de stikker innom sidene dine.

Hemoxp sa...

Du må også hugsa på at arkivet ditt kan vera til stor verdi i ettertid. Både for deg sjølv og for lesarane dine.

Om nokon år søker kanskje ein student på eit tema og finn ut at; "Sjå her då... her har ein som heiter Anders posta om ditt og datt, og den gang meinte han at sånn og sånn..."