Tanker fra en tenkende tenker

fredag, mai 20, 2005

Jeg har også sett Star Wars

Og den var i mine øyne veldig bra, men det var nok ikke forventet av alle. Kinosalen var bare halvfull.

Nettet vil vel nå fylles med blogger fra alle som har sett den siste filmen. Jeg kan vel ikke være noe dårligere.

Jeg så den på Eldorado i går i forbindelse med at eldstemann fylte 13 år. For å være på den sikre siden bestilte jeg billetter allerede på tirsdag, fordi jeg trodde det ville bli fullt. Det ble det ikke. Selv med en av de tidligere visningene (17:45) var salen bare halvfull. Er det fordi den er satt opp på så mange kinoer, eller har folk mistet interessen etter at de to første filmene ikke var helt på høyden?

Selv gledet jeg meg selvsagt til å se filmen, men forventningene mine var mye lavere enn tidligere. Hadde det ike vært for at sønnen min hadde fødselsdag på premieredatoen ville jeg ikke hatt noe problem med å vente en uke eller to før jeg kom meg avgårde for å se den.

De som er Star Wars fans, men som ikke var så begeistret for I & II, bør ta seg turen for å se denne. Jeg er villig til å være med på å diskutere om den blander seg inn blant de tre beste Star Wars filmene.

Ingen kommentarer: