Tanker fra en tenkende tenker

fredag, juli 29, 2005

Texas Hold'em

Etter å ha sett World Poker Tour på TV noen ganger fikk jeg også lyst til å prøve denne pokervarianten på nettet.

Jeg er mest interessert i selve spillet, og har egentlig ikke noe behov for å spille om penger. Et tips fra Ole Martin henviste meg til Viking Bet Poker for å spille i "Just for fun" modus. For meg var det mer enn artig nok, selv om spillet ble ødelagt litt av noen spillere som konsekvent gikk "All in" for så å hente nye sjetonger.

Det gikk opp og ned en stund, men ved å være konsekvent og tålmodig tok det seg opp etterhvert. Så ringte madammen og sa at hun var på vei hjem. Det betød at jeg må legge fra meg maskinen og gjøre klar grillen. Jeg skulle bare spille ferdig en runde eller to til. Allerede i første runden etter telefonsamtalen ble jeg overmodig og gikk "all in" når jeg absolutt ikke burde. Dermed var jeg ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måtte selvfølgelig teste ut VikingbetPoker :) Ble sittende til 5 i dag tidlig - hadde ikke lyst til å gå å legge meg og var helt klart ikke trøtt. Men jeg tok til fornuft etter 5 timer med Texas Hold'em. Det gikk faktisk veldig bra også. Etter å ha tapt litt i starten kjørte jeg noen "All In" og økte chip stacken betraktelig.

Jan Petter