Tanker fra en tenkende tenker

fredag, mai 16, 2003

Fjernundervisning på internett er tingen
Min heltidsstuderende tilværelse nærmer seg slutten og jeg er klar for å jobbe igjen, men jeg ønsker også å studere videre.
Et år med intensive studier har gitt meg mersmak, men nå må jeg ta det ved siden av jobben. Da trenger jeg fleksibilitet. Det får man ved fjernundervisning, og spesiellt når den går over Internett. Ved siden av dagtidsstudiet i bedriftsøkonomi ved BI, har jeg tatt Journalistikk hos NKS. Det var meget bra! Hvert semester hadde vi en samlingshelg til å begynne med, og deretter var det en ukentlig innsendingsoppgave. Kontakten ble holdt via et forum.
Nå har jeg pløyd igjennom det meste som finnes av fjernundervisning på Internett, og for meg står det nå igjen tre interessante studiesteder i tillegg til NKS. Det er BI, NKI og NVU. Det finnes flere også, men disse er mest aktuelle for meg.

Ingen kommentarer: